dimecres, 27 de juliol del 2011

La intel·ligència emocional


El descobriment de les intel·ligències múltiples, ha donat la oportunitat al professorat, d'adaptar els processos d'ensenyament i aprenentatge, ja que cada alumne té un domini i desenvolupmanet únic de la seva intel·ligència.Aquest individualisme, ha originat molts de dilemes alhora de programar accions formatives i també en les avlauacions dels continguts.

La feina del personal docent, és estar constantment en observació per replantejar les seves accions formatives i adaptar-les a les necessitats individuals de l'alumnat, en la mesura que es pugui. Per aquest motiu, és importantíssim que el professor tingui eines pedagògiques encara que aquesta no hagi segut la seva especialització, ja que l'èxit d'un docent està en aconseguir un procès d'ensenyament-aprenentatge adaptat a les necessitats de l'alumnat.

Malauradament, encara tenim molta feina, ja que aquesta ideologia, realista i funcional, no es porta a terme per qüestions de coneixements i temps afegit a la docència.

A continuació, teniu a disposició, un resum de les últimes teories múltiples de la intel·ligència i sobre un tipus d'intel·ligència que molts de cops, és la que et permet triomfar, a diferents nivells, encara que no es tingui domini d'una temàtica: la intel·ligència emocional.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada